Climate Depot: NYT Admits Its Front Page Climate Change Article Was Wrong

MICHAEL BASTASCH The New York Times issued a correction to its Tuesday front page article, now admitting that the government climate report it “obtained” had actually been publicly available online for months. “An article on Tuesday about a sweeping federal climate change report referred incorrectly to the availability of the report,” TheNYT wrote in its correction issued Wednesday…

2017-08-10 16:31


comments powered by Disqus
1